Leaderboard BB.gif

Victus Sales groeit sterk: een blik op de succesformule en de toekomst

Victus Sales groeit sterk. Het gespecialiseerde B2B callcenter van Tasso Limneos en Mathias Van Rietvelde bestaat 5.5 jaar en telt ondertussen 70 medewerkers. Volgens Tasso is het einde lang nog niet in zicht en blijft Victus werken volgens de succesformule die het bedrijf bracht waar het vandaag staat: ervaring, gerichte B2B focus en 100% inzet op de mensen en het team.

Victus Sales groeit!

Op 20 mei bracht Victus Sales al zijn medewerkers samen op een teambuilding. Het eerste, grote evenement waarop het ganse team aanwezig was sinds 2020. Deze gelegenheid drukte Tasso Limneos met de neus op de feiten: zijn bedrijf groeit sterk!

“Mathias en ik begonnen met Victus in 2016. In 2019 vierden we dat ons team gegroeid was tot 21 gemotiveerde medewerkers. Uiteraard wisten we dat we sinds 2019 een sterkere groeicurve maakten. Toch was het pas tijdens de teambuilding in mei, toen we al onze mensen bij elkaar brachten, dat het echt tot me doordrong. 70 medewerkers op 5.5 jaar tijd, is toch wel bijzonder.”

Waarom Victus Sales groeit: een succesformule op drie pijlers

Naar de reden van dit succes hoeft Tasso niet lang te zoeken. Volgens hem is dat te wijten aan 3 belangrijke pijlers.

1) Jarenlange ervaring

Victus Sales groeit in de eerste plaats omdat zowel Mathias als ik veel ervaring opbouwden in sales voor we met dit bedrijf begonnen. Ikzelf werkte jaren lang als zelfstandige verkoper van verzekeringsproducten. Wij kennen en begrijpen dus perfect de problemen en uitdagingen van de salesmensen die dagelijks de baan op gaan”

2) B2B focus

“Wij zijn goed in wat we doen omdat ons focussen op 1 kerntaak: B2B afspraken inplannen voor salesteams. Daarin bouwden wij heel veel kennis en expertise op. Terwijl andere callcenters ook klantenservice en dergelijke doen is onze hele organisatie daarop gericht. Daarom behalen halen we heel goede resultaten voor onze klanten.”

3) Inzetten op mensen

De derde pijler waarmee Victus het verschil maakt, zijn de 70 medewerkers die elke dag het beste van zichzelf geven.

”Victus Sales groeit door onze medewerkers. We willen dat zij betekenis vinden in wat ze doen en het gevoel hebben dat ze mee bouwen aan ons groeiverhaal. We gaan dan ook volop voor menselijkheid, betrokkenheid en een goede work-life balance. Daguren en een 35-uren week zijn vrijwel onbestaande in onze sector. Wij bieden dat aan al onze medewerkers.”

Hoge toekomstambities

Terwijl Victus Sales groeit, kijkt Tasso Limneos met hoge ambities naar de toekomst. Op korte termijn wil hij de kaap van 100 medewerkers bereiken maar hij wil ook bouwen aan het merk en de bekendheid van zijn bedrijf.

“We willen het grootste B2B callcenter worden, maar vooral ook dé referentie voor kwaliteit in sales en cold-calling.”

Ben je helemaal klaar om de wereld te veroveren met jouw diensten of producten? Zoek je een partner die je sales kan boosten? Neem dan snel contact op met Victus Sales via onderstaand formulier.

Lees ook:

Prospecteren met cold calling: zo boost ook jij je sales

Een goed salesgesprek begint met de juiste vraag

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Victus Sales

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Victus Sales

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials