Versie 3 B-Close.gif

Een bpost-pakje verzenden? Da’s easy peasy!

Logistiek

Als ondernemer wil je dat je pakjes snel en vlot worden verstuurd. Zonder veel gedoe of tijdverlies. Of je nu dagelijks tientallen pakjes verzendt of sporadisch een zending doet. De logistiek moet vlekkeloos verlopen, zodat je zorgeloos kan blijven ondernemen. Wat er ook gebeurt …

Pakjes versturen, we doen het allemaal. Een levering voor een klant, promomateriaal, stalen, een retourzending of een relatiegeschenk. Om ervoor te zorgen dat de pakketten altijd snel en efficiënt de deur uitgaan, is een betrouwbare verzendpartner van cruciaal belang.

Welkom in de wereld van gemakkelijk verzenden, snelle ophalingen én tools die het leven een stuk eenvoudiger maken. Hier zijn 5 redenen waarom slimme bedrijven voor bpost kiezen:

1. Bpost-pakje verzenden? Laat het gewoon ophalen

Tijd is geld – het is een waarheid die elke ondernemer en office manager begrijpt. Daarom: mors niet met je tijd en laat je pakje op de zaak afhalen. Hoe fijn is dat?

Verzend je maar af en toe een pakje en heb je geen tijd om het weg te brengen? Laat het op de door jouw gewenste locatie ophalen wanneer het jou uitkomt. Ga je liever voor een vast ophaalplan om een verzendproces op maat te hebben? Ook dat kan. Ontdek alle ophaaloplossingen van bpost.

2. Tools voor het versturen van pakjes

Een pakje verzenden met bpost is niet alleen gemakkelijk. Je kan ook handige tools gebruiken. Heb je bijvoorbeeld een webshop en moeten er dagelijks tientallen bestellingen de deur uit? Met enkele handige plug-ins koppel je jouw favoriete verzend- en leveringsmethodes gratis aan je webshop. Upload bijvoorbeeld eenvoudigweg een CSV-bestand en zonder veel IT-gedoe kan je tot 50 verzendetiketten in één keer aanmaken. ’Dat is een pak tijd bespaard!

Wil je zakelijk pakjes verzenden met bpost? Dat is snel geregeld. Er is altijd een makkelijke oplossing.

3. Real-time dashboard: altijd zicht op bpost-pakje

Snel weten wat er speelt, is goud waard – zeker als je druk bezig bent. Met een real-time dashboard heb je altijd en overal zicht heeft op jouw verzendingen en verzendactiviteiten. Alles staat er overzichtelijk in: hoeveel pakketten je verstuurt, wat het kost, hoe je verzendvolumes evolueren ... Bekijk het als een extra assistent die je meteen waardevolle inzichten geeft.

4. Ondersteuning: verzendgoeroes op post

Voor ondernemingen die regelmatig producten moeten terugnemen voor reparatie of vervanging of die pakje versturen met vertrouwelijke documenten of waardevolle items, is extra ondersteuning altijd meegenomen. Bijvoorbeeld bij het volgen van zendingen en het snel oplossen van problemen.

Bij bpost sta je er niet alleen voor. Een team van experts (noem ze gerust ‘verzendgoeroes’) helpt jou graag, met onder andere advies over slimme verzendstrategieën, manieren om kosten te besparen en marktinzichten. Of je nu een start-up, scale-up of wereldleider bent en wat er ook gebeurt … de adviseurs van bpost staan altijd op post voor jou. Zelfs voor de meest complexe of bijzondere bestellingen.

5. Internationale oplossingen om bpost-pakjes te versturen

Heb je internationale klanten? Geen probleem. Je hebt toegang tot een wereldwijd netwerk van partners die jouw pakjes snel en veilig op de juiste plek krijgen – waar dat ook is. Bpost heeft veel ervaring met internationale verzendingen. Maak je geen zorgen over ingewikkelde douaneregels of vertraagde leveringen. Je pakketten zijn in goede handen. Of ze nu naar Parijs, New York of Tokyo gaan. Je regelt gewoon al je pakjes met één partner. Van lokale leveringen tot wereldwijde zendingen. Handig, toch?

Kortom, heb je weinig tijd en veel te doen? Regel het verzenden van je pakje in een mum van tijd. Kies hier het verzendplan op jouw maat.

BCLOSE_Rectangle.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials