Hybride werken? Telewerken? Het belang van mobiele communicatie
Nu we met zijn allen definitief meer gaan tele- of hybride werken, is het niet handig meer om je telefonie enkel op kantoor te organiseren met een fysieke telefooncentrale. Als je overstapt op mobiele communicatie (cloudtelefonie of VoIP) beschik je overal over dezelfde telefonie functionaliteiten als op kantoor. AllesCloud, een snelgroeiende aanbieder van geavanceerde oplossingen voor mobiele communicatie, stelt vandaag trots zijn nieuwe product AllesCloud UCaaS voor.
Overal bereikbaar met mobiele communicatie
“Met AllesCloud UCaaS, of Unified Communications as a Service, bieden we UC-functionaliteiten aan zonder dat het onderliggend platform geïnstalleerd en beheerd hoeft te worden”, stelt bestuurder Rudy Van Avermaet.
“Telefoneren doe je dan via een softphone op je pc (een headset), via een app op je smartphone of old school via een vast toestel. Je beschikt, waar je ook bent, over een uitgebreid pallet aan functionaliteiten: spraak- en videocommunicatie, instant messaging, content-sharing, en zoveel meer.”
Mobiel communiceren met telefonie in de cloud
Je UCaaS telefooncentrale in de cloud laat je ook toe om gesprekken op te nemen, aanwezigheden aan te duiden, een wachtrijsysteem op te zetten, je kalender te synchroniseren,... Ook samenwerken wordt prima gefaciliteerd. Zo kan je bijvoorbeeld ook chatten met je gesprekspartner(s), 1 op 1, in groep of via een videocall en het is heel eenvoudig om je scherm te delen of bestanden over te dragen.
Call Center Pro-oplossing
De Call Center Pro-oplossing van het AllesCloud UCaaS-platform is een handige tool om de workflow van je callcenter te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. CC Pro biedt je uitgebreide wachtrijfunctionaliteiten. Het is de perfecte tool voor het beheer van oproepen en voor het genereren van statistieken. Je ziet meteen hoeveel je personeel je wanneer moet inzetten.
Integratie met diverse toepassingen
AllesCloud UCaaS biedt verschillende integratiemogelijkheden met je CRM, ERP, MS Teams, MS365,…
“Daardoor beschik je over functies als click2call, melding van inkomende oproepen en automatisch opening in je software van de contactgegevens van de oproeper. Ook meer geavanceerde integratie met software voor verzekering, boekhouding, bouw, onderwijs, immo, ICT, werving & selectie, zorg, reizen,… is mogelijk. Zo wordt je telefonie een superintelligent communicatiekanaal.”
Mobiele communicatie, gehost in Europa
Je telefooncentrale in de cloud wordt gehost in Europa en groeit met je mee. Je kan rekenen op responsieve en kwaliteitsvolle ondersteuning. De instellingen van je centrale kan je heel eenvoudig zelf beheren, via het self-service portal: gebruikers toevoegen en verwijderen, licenties beheren, bevoorraden van hardware,… In realtime is het mogelijk om nieuwe afdelingen toe te voegen, rechten te beheren, statistieken op te maken…
AllesCloud werkt samen met een provider met 400 werknemers, waaronder meer dan 100 ontwikkelaars, die samen meer dan 350.000 gebruikers bedienen bij meer dan 60.000 klanten in 16 landen.
Meer info over AllesCloud UCaaS? Mail of bel op 03 304 90 60.
Contactinformatie
-
Headquarters Willebroek
-
Branch Knokke-Heist