Efficy ontwikkelt uitgebreide CRM-oplossing voor de zorgsector
CRM-ontwikkelaar en integrator Efficy ontwikkelde een uitgebreide en onafhankelijke CRM-oplossing specifiek voor de zorgsector. De CRM-oplossing staat garant voor een efficiënt beheer van relaties en waarborgt een onberispelijke dienstverlening aan patiënten, verwijzers en zorgverstrekkers. Dankzij een 360° zicht op alle contacten en ook tijdens bezoeken op locatie heb je toegang tot alle nodige informatie. Vanuit de CRM-oplossing kan je bovendien gerichte marketingacties lanceren.
Als verwijzer of zorgverstrekker waak je erover dat je de patiënt de juiste zorg kan genieten, of dat medisch materiaal en medicatie optimaal toegeleverd wordt winkels, apotheken en ziekenhuizen en dat je voldoet aan de wetgeving,... Wellicht wil je ook graag je verkoopacties analyseren en de patiënten in een zeer gereguleerde omgeving volgen.
In de database van de Efficy-CRM beheer je zowel je professionele als je persoonlijke relaties en kan je ook verbinding maken met externe databases.
Efficiënte klantenservice en -communicatie
Zeker in de zorgsector dien je bijzonder alert te zijn bij een probleem met een dienst of wanneer een product moet worden teruggeroepen. CRM-oplossingen van Efficy laten je toe incidenten feilloos te beheren en snel en efficiënt met je klant in contact te treden, ongeacht het kanaal waarvan deze gebruik maakt, en dit volledig volgens de AVG-richtlijnen.
Dit is belangrijk want klachten die niet vlot en goed worden afgehandeld, kunnen nadelig zijn voor de reputatie van je bedrijf.
Extranet voor patiënten, verwijzers, zorgverleners,…
Patiënten, verwijzers, zorgverleners, beschikken met de Efficy CRM-oplossing over een extranet waar zij zelf hun toestemming en hun inschrijving op nieuwsbrieven kunnen beheren. Zo kan voor een e-mailcampagne rekening gehouden worden met de voorkeuren en bijvoorbeeld geen bericht gestuurd worden naar iemand die zich heeft afgemeld. Zo wordt zonder zorgen de AVG volledig gerespecteerd.
Mobiele tools voor je medische vertegenwoordigers
Je medische vertegenwoordigers hebben onderweg vanaf hun smartphone, tablet of laptop toegang tot allerhande informatie van de CRM zoals klantgegevens, promotionele aanbiedingen, de productcatalogus,…
Tevreden gebruiker van Efficy-CRM in de zorgsector
Het Nederlandse ZorgDomein beheert de klantrelaties met de CRM-oplossing van Efficy. ZorgDomein is een platform dat patiënten, verwijzers en zorgaanbieders digitaal met elkaar verbindt met als doel de zorg beter te maken en voor iedereen toegankelijk en betaalbaar te houden.
De CRM-oplossing van Efficy is voor ZorgDomein belangrijk voor het contactbeheer. Hierin wordt een onderscheid gemaakt tussen twee soorten zorgverleners: grote instellingen zoals ziekenhuizen en woonzorgcentra en kleinere instellingen zoals dokterspraktijken. De Efficy CRM-oplossing laat ZorgDomein toe om alle zorgverstrekkers te lokaliseren, te contacteren en een relatie met hen te onderhouden.
Op maat van ZorgDomein paste Efficy het rechtenbeheer in de CRM-oplossing aan. De medewerkers maken daarnaast ook veel gebruik van de query builder en zijn erg tevreden over de snelle zoekfunctie.
Benieuwd naar de voordelen van de CRM-oplossing van Efficyvoor de zorgsector? Vraag vrijblijvend een demo aan.
Contactinformatie
Stel een vraag
aan een specialist
Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.
Ook interessant
Inti De Ceukelaire (Chief Hacker Officer): “Er is altijd een zwakke schakel”
Hacken zit Inti De Ceuckelaire van jongs af in het bloed, maar hij deed dit nooit om ie...