Helemaal bij de les: de toekomstgerichte transitie van Group S
Sinds 1 juli staat Marc Peeters als kersverse kapitein aan het roer van Group S. Met de hulp van een enthousiaste equipe wil hij met dat solide schip een koerswijziging realiseren. Group S wil meer dan ooit inzetten op klantgerichte kwaliteit én is met een doorgedreven digitalisering helemaal mee met de tijd. Marc geeft een verleidelijk voorproefje van de dynamische dienstverlening die Group S ambieert.
Een vernieuwende ‘verdieping’ op een betrouwbare basis
‘Met 31 jaar ervaring in de bouwsector weet ik dat een betrouwbare basis essentieel is. Group S vormt met zijn stevige structuur een fantastisch fundament voor een innovatieve ‘cultuur’. Uiteraard blijven we de wettelijke verplichtingen voor onze klanten behartigen. Daarnaast willen we ook actief én proactief aan de slag met zijn verwachtingen. We willen niet alleen de ‘harde’ HR verzorgen, maar willen de klanten ook aan de zachte zijde optimaal ontzorgen.’
Group S: een polyvalente partner met een performant platform
‘Met Group S willen we het begrip dienstverlening naar een hoger, nieuw niveau tillen. Voor ons grote en gevarieerde klantenbestand ambiëren we een polyvalente professionele partner te worden. Optimaal ontzorgen kan alleen met de technologie van morgen: het DNA van ons vernieuwde verhaal is dan ook digitaal. We waren niet de eersten om te digitaliseren, maar gebruiken nu marktmature mogelijkheden om inhoudelijk te innoveren.
Concreet bouwen we aan een digitale dynamiek die het grootste gebruiksgemak met een massa mogelijkheden combineert. Door de data van onze klanten te analyseren, kunnen we die ook naar klantgerichte keuzes kanaliseren. Ons fonkelnieuwe platform moet een veelzijdige verzamelplaats zijn waar vragen van klanten samenkomen met antwoorden van professionele partners.’
De ultieme user experience in een efficiënt ecosysteem
‘Met een kwinkslag bouwen we -naar analogie met Silicon Valley- aan een ‘HR-Valley’. Ons platform moet dé HR-hotspot bij uitstek worden, met krachtige kruisbestuivingen tussen diverse partijen. Alleen al in de BeNeLux zijn er zeshonderd aanbieders van apps en tools op het vlak van HR. Professionele partners én klanten moeten moeiteloos kunnen inpluggen op een netwerk waar het knettert van de energie en de mogelijkheden. Aan ons om ervoor te zorgen dat we dat energieke ecosysteem voorzien van het grootste gebruiksgemak.’
Lead by Example: Group S wil het goede voorbeeld geven door voor te leven
‘Bij Group S gaan we de volgende maanden de stap ‘van praat naar daad’ zetten. We gaan uitvoerig ‘experimenteren’ en intern innoveren. Op basis van onze best practices kunnen we klanten de weg wijzen naar een veelzijdige vernieuwing. Veranderen ligt vaak gevoelig, maar we gaan er prat op dat anders ook beter is. We doen dit alles in het belang van de klant, en zijn dan ook happig op inhoudelijke input van zijn kant. Aarzel zeker niet om op dit artikel te reageren en je besognes of verwachtingen te ventileren.’
Stel een vraag
aan een specialist
Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.
Ook interessant
Investeer in de groei van je medewerkers via opleiding en ontwikkeling
De bedrijfswereld maakt een ingrijpende technologische transitie door. Organisaties moe...
Interessante bedrijven
3W