Bowers & Wilkins en David Beckham: de samenwerking van twee Britse prestatie- en stijliconen
Het Britse audiomerk Bowers & Wilkins en wereldicoon David Beckham hebben de handen ineengeslagen om een unieke samenwerking van geluid en stijl te creëren, waarin Davids verfijnde smaak samenkomt met het streven naar perfectie van Bowers & Wilkins.
De aankondiging markeert het begin van een langdurige samenwerking. David Beckham is al lange tijd fan van het merk en koos voor een samenwerking met Bowers & Wilkins vanwege hun ongeëvenaarde reputatie op het gebied van uitmuntendheid, vakmanschap en eersteklas design.
David Beckham zegt: “Ik ben al jaren fan van Bowers & Wilkins en ben trotse eigenaar van hun producten. Prestaties en design zijn altijd belangrijk voor me geweest en daarom voelt deze samenwerking natuurlijk.”
Muziek is altijd belangrijk geweest voor David - van de muzikale invloeden van zijn ouders tot zijn succesvolle voetbalcarrière, waar het de soundtrack vormde voor een aantal van zijn beste prestaties op het veld, terwijl het ook speciale momenten voor hem en zijn familie markeerde.
"Muziek heeft altijd een grote rol gespeeld in mijn leven. Ik kan een nummer horen en me precies herinneren waar ik was en wat ik aan het doen was. In onze familie is er altijd muziek bij speciale momenten."
David Beckham
De langdurige samenwerking begint met een nieuwe campagne rond de bekroonde draadloze ruisonderdrukkende hoofdtelefoon van Bowers & Wilkins, de Px8, die David een ongeëvenaarde combinatie van uitstekende prestaties, eersteklas design en comfort biedt.
Giles Pocock, VP Brand Marketing zei: "Ik ben verheugd David te mogen verwelkomen in de Bowers & Wilkins familie. Dit is een partnerschap dat is gebaseerd op authenticiteit, waarbij zowel Bowers & Wilkins als David Beckham zich inzetten voor prestaties, vakmanschap en stijl. We zijn enthousiast om de samenwerking de komende maanden tot leven te brengen."
Ontdek meer over de samenwerking op bowerswilkins.com/davidbeckham