Vandelanotte Payroll: jouw garantie op tijdwinst en gemoedsrust
Als ondernemer wil je de beste ondersteuning voor je medewerkers en streef je naar optimale bedrijfsrelaties en een correcte loonadministratie. De wetgeving is echter complex en je bent zelden zélf een HR-specialist. Met Vandelanotte Payroll heb je een partner die jou volledig ontzorgt en bovendien flink wat tijdwinst oplevert.
In een stroomversnelling door corona
Vandelanotte is al meer dan 70 jaar een proactieve partner voor ondernemingen. Het accountancy- en auditkantoor behoort tot de top tien in België en stelt meer dan 300 specialisten te werk in heel het land. Volgens Marie-Laure Dekeyzer, Advisor Payroll & Social Law bij Vandelanotte, kreeg het bedrijf steeds vaker vragen met betrekking tot HR en payroll van klanten.
“We waren al langer de tussenpersoon tussen onze klanten en hun sociaal secretariaat. Door de coronacrisis hadden veel van hen vragen waarmee zij niet bij hun sociaal secretariaat terecht konden. Dat waren vragen over personeelsaangelegenheden, werkloosheid, wetgeving en dergelijke. Daaruit groeide Vandelanotte Payroll. We willen een volwaardige HR partner zijn voor onze klanten en voor hen alle payroll gerelateerde zaken behartigen.”
Volledige ontzorging door Vandelanotte Payroll
“Vandelanotte Payroll wil een proactieve en meedenkende partner zijn”, vertelt Marie-Laure Dekeyzer.
“We merkten dan onze klanten dit belangrijk vinden bij de keuze voor een sociaal secretariaat. Vanuit die visie zijn we erop gericht om een meerwaarde te bieden door samen met hen te bekijken waar we processen kunnen optimaliseren.
Daarom zetten we in op een persoonlijke dienstverlening. Elke klant heeft bij ons 1 vast aanspreekpunt die zijn dossier van begin tot eind behandelt. We zoeken daarbij steeds naar een werkwijze die de klant gemoedsrust geeft zodat hij zich 100% kan focussen op zijn kernactiviteit.
Kiest een klant voor een uitgebreide dienstverlening dan fungeren we als een volwaardige, mobiele HR-afdeling en bieden we ondersteuning in alle mogelijk HR-processen.”
Efficiënt online portaal en uitgebreide HR-ondersteuning
Met het gebruiksvriendelijk digitale platform van Vandelanotte Payroll kunnen werkgevers en werknemers efficiënt hun loonadministratie en dergelijke beheren.
“We bieden een dienstenpakket aan dat aangepast is aan de noden van elke onderneming. Onze klanten hebben toegang tot een werkgevers- en een werknemersplatform. Werkgevers kunnen zelf prestaties- en verlofaanvragen beheren, informatie en rapporten opvragen enzovoort. Werknemers kunnen dan weer eenvoudig een verlofaanvraag doen, persoonlijke gegevens wijzigen en hun loonbrief opvragen.
Het portaal is mobiel beschikbaar en modulair. Het kan dus aangepast worden aan de behoeften van de klant. Momenteel werken we ook aan de integratie met de andere tools op Myvandelanotte. Zo hebben onze klanten in de toekomst op 1 plek toegang tot alle noodzakelijke informatie op hun persoonlijk ondernemersplatform.”
Vandelanotte Payroll: een groeiverhaal
“Hoewel we pas vorig jaar van start gingen, hebben we vandaag al een mooie portefeuille. En Vandelanotte Payroll blijft ook groeien. Veel klanten kozen er al voor om vanaf januari 2022 ons samen te werken en gaven hun opzeg reeds bij hun huidig sociaal secretariaat. Omdat dit voor 30/06 moet gebeuren verwachten wij dat verschillende bedrijven dezelfde keuze nog zullen maken.
Ons enthousiast HR Solutions team van 14 medewerkers zet zich vandaag in voor talloze klanten die bij ons terecht kunnen met vragen over werving, selectie, ontslag en alles daartussen.
Overtuigd van Vandelanotte Payroll? Wacht dan niet langer en laat vandaag nog van je horen! Neem contact op via onderstaand formulier.
Contactinformatie
-
Vandelanotte
-
Posthofbrug 6/4
2600 Berchem -
+32 3 320 97 97