Een thuis voor expats: huur een volledige inboedel
Verhuizen naar een ander land voor een nieuwe job? Steeds meer en meer mensen wagen de stap. Hoewel zo’n uitdaging best leuke vooruitzichten met zich meebrengt - hallo nieuwe omgeving! - kan het ook best bittersweet zijn om je thuis achter te laten. Toch zijn er als bedrijf enkele dingen die je kan doen om een thuissfeer te creëren voor de expats die voor langere tijd voor jouw bedrijf komen werken in België. Meubels en meer huren bijvoorbeeld!
Op en top bemeubeld en gesetteld vanaf dag 1
Zorg je er graag voor dat de expats in jouw bedrijf een mooie thuis krijgen? Dikwijls bied je als bedrijf dan bv. huizen of appartementen aan waarin ze hun intrek kunnen nemen. Maar wist je dat je ook de inboedel (meubels, maar ook potten, pannen en meer) volledig kan huren via bedrijven zoals bijvoorbeeld Homepost - en dat zonder veel moeite?
Hoe gaat het huren van zo een inboedel in zijn werk?
Vooral: heel simpel. We sommen het in 5 stappen op via het voorbeeld van Homepost.
1. Jij kiest de gewenste producten uit de catalogus
Dat kan je online doen, of je kan ervoor zorgen dat de medewerkers van Homepost langskomen in je huurwoning om daar samen met jou te bekijken wat past in het interieur van jouw appartement of huis. Zo ben je zeker van een mooie thuis!
In de catalogus van Homepost vind je heel wat artikelen van verschillende A-merken. Zijn er merken of bepaalde producten die voor jou niet mogen ontbreken? Dan zorgt Homepost graag voor een aanbod op jouw maat!
2. Jij krijgt een offerte op maat
Homepost gaat aan de slag met jouw wensen en noden en stelt een plan van aanpak voor, stelt je de nodige producten voor en stuurt je op basis daarvan een offerte voor de gevraagde termijn.
3. Je meubels worden geleverd en gemonteerd
Offerte goedgekeurd? Dan worden de meubels en huishoudelijke toestellen die jij geselecteerd hebt geleverd en gemonteerd.
4. Jij betaalt maandelijks een vooraf afgesproken bedrag
Ook goed om te weten: voor het onderhoud, de plaatsing en het huren van de meubels betaal je 1 vaste maandelijkse prijs. En ook het ophalen van de meubels nadat jouw expat-collega verhuist, kan je aan hen toevertrouwen.
Samen met Homepost een thuis creëren voor de expats in jouw bedrijf?
Service staat bij Homepost al meer dan 30 jaar voorop. Werk je met hen samen? Dan mag je rekenen op een persoonlijke en betrokken dienstverlening, glasheldere communicatie, een directe opvolging van eerste offerte tot levering en ophaling en hulp bij eventuele herstellingen. Je wordt met andere woorden volledig ontzorgd!
Neem via de website van Homepost, of via onderstaand formulier, contact op met het Homepost-team, dan beantwoorden ze jouw vraag zo snel mogelijk.
Contactinformatie
Stel een vraag
aan een specialist
Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.
Ook interessant
Interessante bedrijven
Procos Group