Maxime Vemeir
Head of Customer Innovation bij ABBYY
Ik help bedrijven om meer inzicht te krijgen in hun reële processen en data, opdat ze de juiste strategische beslissingen kunnen nemen en processen die daarvoor in aanmerking komen volop kunnen optimaliseren.
Over mij
Ik werk sinds vier jaar voor ABBYY, een bedrijf dat zich graag – en terecht – een Digital Intelligence-bedrijf noemt. Wij ontwikkelen namelijk tools waarmee bedrijven zicht krijgen op de inhoud van àl hun datastromen – dus ook de ongestructureerde, zoals documenten en dergelijke – en daardoor op een meer gefundeerde manier strategische beslissingen kunnen nemen. Tegelijk brengen we ook alle processen van de organisatie in beeld – de reële, niet de theoretische – en gaan we met AI op zoek naar mogelijke en zelfs toekomstige knelpunten, en uiteraard manieren om die te vermijden.
Hiervoor werkte ik bij Docbyte – waar ik het klappen van de zweep leerde inzake documentbeheer – en bouwde ik ook ervaring op als oprichter van een startup in mobiele apps.
Over mijn bedrijf
ABBYY is een Digital Intelligence-bedrijf. We bieden een Digital Intelligence-platform dat voorziet in een compleet inzicht in uw business en uw Digital IQ verhoogt. Onze technologieën worden gebruikt door een derde van de Fortune 500-bedrijven in de financiële wereld, de verzekeringsbranche, transport, zorg en andere sectoren. Zij helpen organisaties slimme zakelijke beslissingen te nemen. ABBYY heeft kantoren in dertien landen wereldwijd. Meer info: www.abbyy.com/company.
Contactinformatie
-
ABBYY
-