Kinepolis Business: uw partner voor al uw B2B-acties
U beleefde er vast al een filmavond. Maar wist u dat Kinepolis de kmo’s ook formules op maat biedt voor relatiegeschenken, bedrijfsevents en advertising? National B2B-manager Séverine Smetz en haar team stellen alles in het werk om de kmo-bedrijfsleider totaal te ontzorgen.
Kinepolis Business ontstond vanuit de vaststelling, dat de ideale infrastructuur voor bedrijfsevents eigenlijk al aanwezig was bij Kinepolis: zalen van 55 tot bijna 700 personen, audiovisuele voorzieningen, receptieruimtes, ruime parkeergelegenheid, goede bereikbaarheid… “Het is onze taak om die faciliteiten naast de filmbezoekers ook maximaal ten dienste te stellen voor bedrijven,” aldus Séverine. Het aanbod steunt op drie pijlers: events, gifting en advertising.
Topservice en toplocaties
Polyvalente eventinfrastructuur
De zalen en receptieruimtes (die u online kunt ontdekken in een 360°-module) lenen zich voor zoveel meer dan films. Congressen, seminaries en presentaties profiteren van de polyvalente en hoogtechnologische voorzieningen. Kinepolis beschikt over 10 B2B-locaties in heel België. Zo kunnen bedrijven kiezen voor een enkele locatie in de nabijheid van hun doelgroep, of hun events gelijktijdig of achtereenvolgens organiseren in verschillende regio’s.
Ontzorging is het sleutelwoord
Dienstverlening is key binnen Kinepolis Business: “De organisatoren moeten 100% kunnen focussen op hun genodigden. Per locatie is een B2B-manager aanwezig om hen te ontzorgen. Wenst de klant een event in meerdere theatres, dan brieft 1 verantwoordelijke de andere vestigingen. We werken daarenboven met vaste catering- en animatiepartners, die onze servicegerichtheid delen.” En het budget? “Voor het ‘movie-pack’ (ontbijt + animatie + privé-filmvertoning) bedraagt de prijs 65 euro incl btw per persoon. Vanzelfsprekend zijn eventuele extra’s mogelijk tegen meerprijs.”
Een avondje film als attentie
Bedrijven die hun medewerkers, klanten of relaties een originele attentie willen schenken, kunnen hen trakteren op een gezellig avondje film. In de webshop kan u de verschillende formules nagaan, die overigens een fiscaal voordeel opleveren. De bioscoopvouchers zijn verkrijgbaar als e-voucher, of verpakt in een mooi ‘filmdoosje’. “Het voordeel is dat de begunstigde zelf kiest wanneer hij naar de bioscoop komt en welke film hij wil bekijken,” stipt Séverine aan.
Advertising & Brand Activation
Wekelijks krijgen de verschillende Kinepolis-complexen duizenden bezoekers over de vloer. Dat opent perspectieven voor uiteenlopende commerciële acties. Denk aan productdisplays, samplingacties, interactieve animatie of productvoorstellingen – onder meer in de strategisch gelokaliseerde vitrines. Hoe creatiever en origineler de aanpak, hoe groter het potentieel. De B2B-managers stellen hun expertise dan ook graag ter beschikking van geïnteresseerde ondernemingen.
Kinepolis Business • business@kinepolis.com • business.kinepolis.be