Optimaliseer uw supply chain-prestaties met Generix Group
Het SaaS-aanbod van Generix Group integreert oplossingen voor verkoopbeheer, financiën, voorraadbeheer en inkoopbeheer. In combinatie met een uitmuntende supportservice begeleidt de supply chain-expert klanten naar het hoogste prestatieniveau.
Generix Group werd in 1990 opgericht door vier ingenieurs. De internationale software-uitgever ontwikkelde een platform voor het beheren en besturen van alle stromen van een economisch en industrieel ecosysteem. Het aanbod omvat oplossingen en diensten voor het globale beheer van de logistieke keten: WMS, TMS, YMS, EDI, VMI, RMS… Generix Group investeert 17% van de jaaromzet (84,5 miljoen euro) in R&D. Dat vertaalt zich in de internationaal erkende kwaliteit van het SaaS-aanbod. Zo erkent Gartner Group Generix al enkele jaren als één van de WMS- en TMS-marktleiders.
Lokale verankering
Het hoofdkantoor van Generix Group is gevestigd in Lesquin (Frankrijk). Met bijkomende businessunits in Brazilië, Portugal, Spanje, Italië, BeNeLux, Rusland en Noord-Amerika is de lokale verankering verzekerd. Lokale resellers staan in voor de dienstverlening in landen, waar de groep niet over een vestiging beschikt. Via deze filialen en partnernetwerk is Generix Group aanwezig in meer dan 60 landen. Ruim 6.000 bedrijven wereldwijd maken gebruik van de SaaS-oplossingen. Zij situeren zich in heel uiteenlopende sectoren: retail, FMCG, luxegoederen, textiel, cosmetica, industrie, dienstverlening, automobiel, luchtvaart, transport en logistiek.
End-to-end klanttraject
De 800 medewerkers begeleiden dagelijks klanten zoals Carrefour, Danone, Agristo, AB Inbec, ID Logistics en Ferrero in de digitale transformatie van hun supply chain. Zij beperken zich niet tot ondersteuning bij de migratie en het implementeren van de oplossingen, maar helpen de ondernemingen vooral om er maximale meerwaarde uit te halen. Het team koppelt business- aan technologische expertise. De teamleden kunnen ook advies formuleren op elk niveau van de bedrijfsvoering en de interne processen.
Collaboratief platform
De Generix Supply Chain Hub vormt de link tussen de onderneming en haar partners. Via dit platform kunnen alle actoren in de supply chain (fabrikanten, logistieke dienstverleners (3PL/4PL) en distributeurs) samen fysieke stromen beheren, informatiestromen digitaliseren en processen in real time aansturen. De oplossing helpt bedrijven om de belofte aan hun klanten na te komen.
Support- & cloudservices
Generix Group voorziet 24/7/365 support in 7 talen. Dagelijks doen 5.000 klanten een beroep op het wereldwijde servicecenter en de lokale supportteams. Die laatste werken allemaal met dezelfde tool en implementeren overal dezelfde processen. De hybride cloudservices garanderen bij dit alles een hoog prestatieniveau en betrouwbare updates van bedrijfsprocessen. Generix Group wil bedrijven de kans bieden om hun model te herschrijven vanuit de klantervaring en zo hun business te boosten.
Generix Group
Maaltecenter Blok G,
Derbystraat 377, 9051 Sint-Denijs-Westrem
Tel.: 09 281 23 98