Business events en kantoren met innovatief Bluepoint DNA

Met locaties in Antwerpen, Brussel en Luik is BluePoint al jaren een referentie in het Belgische landschap van business events, conference- en business centers.  Daarnaast kan je er als starter, kmo en grote onderneming ook terecht voor de huur van turnkey kantoren en coworking spaces.

Ook daar maakt BluePoint het verschil door in te zetten op de nieuwste infrastructuur, aantrekkelijke inrichting en innovatieve technologieën, vertelt Barbara Sauter, National Sales and Operations Manager bij BluePoint. Dat laatste zette het bedrijf recent extra kracht bij met de realisatie van een state-of-the-art green key opnamestudio.

Bovendien kan je er ook terecht voor business events!

Business events & services  

Als Sales en Operations Manager in België coördineert Barbara Sauter de volledige werking van de BluePoint-sites in Antwerpen, Brussel en Luik én is ze ook verantwoordelijk voor alles wat met marketing te maken heeft. De uitgelezen persoon dus, om een blik te werpen op de activiteiten van BluePoint en hoe het bedrijf daarin een verschil wil maken.

“De activiteiten van BluePoint zijn georganiseerd in twee pijlers. In de eerste vind je alles wat met vergadering- en business events te maken heeft. Wij hebben 55 zalen ter beschikking, verspreid over de drie vestigingen. De grootste biedt plaats aan maar liefst 600 personen.

Gekoppeld aan deze zalen bieden we een breed pakket aan services en toepassingen aan. Daarmee willen we onze klanten compleet ontzorgen. Dat kan gaan van de volledige organisatie van business events tot het voorzien van audiovisueel materiaal en catering.”

Turnkey infrastructuur voor start-ups en organisaties 

Naast de event- en conferentiezalen verhuurt BluePoint ook volledig uitgeruste kantoorruimtes en coworkfaciliteiten. Daarmee wil het bedrijf inspelen op de groeiende behoefte aan flexibiliteit bij zowel startups als kmo’s en grotere organisaties.

“Bedrijven zoeken naar flexibele formules en uitgeruste kantoren in een inspirerende omgeving. Onze serviced offices bieden precies dat en zijn bovendien inclusief internet, centrale receptie, postverdeling, elektriciteit, noem maar op. Ook voor coworkers hebben we een breed aanbod van bureauruimtes tot vergaderzalen, zalen voor business events, brainstorm- en relaxruimtes enzovoort.

In totaal huisvesten we een honderdtal bedrijven op onze 3 locaties. Sommige van hen begonnen als coworkers en huren nu meerdere kantoren. Dat  bewijst dat ons aanbod spreekt tot bedrijven in verschillende groeifasen en van verschillende omvang.”

Hoogtechnologische opnamestudio 

“We kunnen bedrijven zo lang aan ons binden omdat we een unieke combinatie aanbieden van ruimtes, diensten en hoogtechnologische uitrusting” gaat Barbara verder.

“Recent zetten we een nieuw paradepaardje op de markt. Onze green key opnamestudio is een state-of-the-art infrastructuur voor het opnemen en uitzenden van alle videoproducties, gaande van webinars en interviews tot advertenties en bedrijfsfilms. We hebben alle expertise in huis om bedrijven te ondersteunen bij de voorbereiding en productie van hun audiovisuele projecten. Met deze studio verstevigen we onze positie als innovatieve, high-tech, one stop shop voor Belgische bedrijven.”

BluePoint, 80 Bd A. Reyers Ln, 1030 Brussels 

T +32 2 706 88 04 - M +32 478 94 88 82 - barbara.sauter@bluepoint.be

www.bluepoint.be

Wilt u meer weten?

Bluepoint

BluePoint

Bekijk de socials