CommFlow
Telefonie
Mensgerichte bedrijfscommunicatie
Een geheel nieuwe dimensie in VoIP-telefonie, videogesprekken en samenwerking via de cloud, die een cultuur van inspiratie en samenwerking bevorderen.
In het huidige tijdperk van technologie en Artificiële Intelligentie is het de menselijke connectie die het verschil blijft maken, binnen je organisatie én in de relaties met klanten en leveranciers. Gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten, en tevreden klanten bouwen mee aan een duurzame toekomst voor je bedrijf.
Daarom is het de missie van CommFlow om je bedrijf te ondersteunen met best-in-class tools die digitale communicatie en samenwerking naar een hoger niveau tillen. Deze oplossingen sluiten naadloos aan op je bestaande bedrijfsapplicaties en helpen medewerkers een gezonde werk-privébalans te behouden.
Oplossingen voor een optimale werknemerservaring
We kunnen vandaag communiceren en samenwerken op elk moment, vanaf elke locatie en via elk type apparaat, zoals een pc, laptop, tablet of smartphone. Technologie draagt bij aan efficiëntie en productiviteit. Werknemers omarmen deze tools, maar vragen tegelijkertijd ook aandacht voor een goede work-lifebalance.
CommFlow biedt hen het beste van beide werelden. Flexibiliteit om digitaal te communiceren en samen te werken, zowel professioneel als privé vanuit applicaties van hun voorkeur, terwijl ze zelf bepalen wanneer en via welk apparaat ze bereikbaar zijn of niet.
Oplossingen voor een optimale klantenervaring
Klanten worden steeds veeleisender. In hun privéleven bepalen ze zelf hoe, wanneer en via welk medium ze geholpen willen worden, snel en efficiënt. Op professioneel gebied leggen ze lat minstens even hoog.
Dankzij de oplossingen van CommFlow kunnen je klanten communiceren via het kanaal van hun voorkeur. Je klantenserviceteams krijgen optimale ondersteuning van tools voor vlotte samenwerking, zowel intern als extern, maximaal geautomatiseerde routing, ondersteund met nodige klantinzichten.
Oplossingen voor efficiënte en vlekkeloze bedrijfsvoering
De operationele marges staan onder druk door de stijgende kosten van arbeid, energie, grondstoffen, bevoorradingen.
CommFlow voorziet IT-afdelingen en hun (interne) klanten van een next-level VoIP in de Cloud-platform, met een eenvoudige integratie met systemen zoals Salesforce, Hubspot, Microsoft, Brio… als bijkomende troef. Een budgetvriendelijke oplossing die geen hardware of onderhoud op locatie vereist en je meer controle geeft op je business-communicatieplatform.
Flow. Optimale bedrijfsvoering met een mensgericht communicatieplatform.
- Een enkel platform voor vaste nummers en de VoIP telefooncentrale in de cloud levert tijdwinst & schaalvoordelen op
- Met maximale werk/privé balans flexibiliteit
- Soepel op- en afschalen van volumes in functie van nodige bedrijfscapaciteit
- Snel en moeiteloos onboardingproces
- 99,99% uptime dankzij solide en betrouwbare beveiliging
- 1 gebruiksvriendelijke app voor alle apparaten (pc’s, laptops, tablets en smartphones)
BRIO. Mensgerichte bedrijfscommunicatie voor de verzekeringswereld.
- Next level VoIP in de cloud volledig afgestemd op de verzekeringswereld
- Flow naadloos geïntegreerd in de bestaande BRIO-applicatie van Portima met oa:
- Automatisch openen klantendossier bij oproep
- Rechtstreeks bellen vanuit BRIO
CommFlow in een notendop
Mensgerichte bedrijfscommunicatie. Dat is de corebusiness van Commflow.
Technologisch houden wij voor jou vinger aan de pols van de markt en selecteren de oplossingen met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
De meerwaarde voor klanten en medewerkers vormt het belangrijkste selectiecriterium.
CommFlow profileert zich eerder als een vertrouwenspartner dan als een leverancier met focus op mensgerichte zakelijke communicatie. We denken mee met jouw bedrijf en zetten uitdrukkelijk in op ondersteuning en begeleiding. Onze klantentevredenheidsscores bewijzen dit.
Toonaangevende verzekeringsmakelaars, productiebedrijven, kmo’s en grote ondernemingen doen een beroep op de tools van Commflow om de ervaring met betrekking tot zakelijke communicatie van hun medewerkers én hun klanten naar the next level te tillen..
Verneem je graag meer over hoe CommFlow jouw bedrijf kan ondersteunen met performante communicatieoplossingen waar de mens echt centraal staat? Stuur dan zeker een mailtje naar solutionadvisors@commflow.be.
Wij houden van menselijke digitale interactie!
www.commflow.be
Contactinformatie
-
Headquarters Willebroek
-
Branch Knokke-Heist