Leaderboard BB.gif

Eurostar aanvaardt Eco Pass van Sodexo

Marketing & Sales

In 2009 heeft Eurostar 9,2 miljoen reizigers vervoerd tegenover 9,1 miljoen reizigers in 2008. De totale omzet voor de drie markten (België, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk) heeft een omzetstijging gekend van 15,65%. Het gaat dus de goede richting uit met deze tunnelverbinding.

Ondanks de grote moeilijkheden  vorig jaar in de kerstperiode (toen het extreme winterweer het Eurostarverkeer serieus in de war stuurde), heeft Eurostar ook een mooi gebaar gesteld tegenover de (door heerkracht) gestrande reizigers. Vermits er verschillende berichten hierover verschenen in de media (ook bij ons), vroegen we aan Eurostar om ons de juiste informatie te geven over de al dan niet terugbetaling van de reizigers.

Bram Smets, woordvoerder van Eurostar, was zo vriendelijk de juiste toedracht toe te lichten: “We hebben een gulle compensatiepolitiek gevoerd. De exacte compensatie verschilt geval per geval, maar ze is zeker guller dan wat Europa ons voorschrijft. Zo hebben de reizigers die op vrijdag 18 december hebben gereisd bijvoorbeeld , de volgende compensatie gekregen: 170 euro, een gratis H/T in dezelfde reisklasse, terugbetaling van het traject van de vertraging, kosten voor taxi’s, hotels, eten en drank terugbetaald én de kosten van de alternatieve reisnood.”

Nog even vermelden dat Eurostar de Eco Pass van Sodexo aanvaardt. Je kan er in de Jetaircenters-reiskantoren Eurostartickets kopen.

Info: www.eurostar.com

Rectangle banner.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials