Furbo-Leaderboard_Updated.gif

1000ste user op onze website heet Rudi Meylemans

HR

Op 1 juni 2010, werd deze (vernieuwde) website gelanceerd en dankzij verschillende doelgerichte acties ontdekken meer en meer bedrijven de (gratis) mogelijkheden.

Rudi Meylemans van Lighthouse Consulting is de 1000ste geregistreerde user op www.kmo-insider.biz. en daarom hebben we hem enkele vragen voorgelegd:

Hoe bent u op deze website terecht gekomen?

"Ik kwam bij jullie terecht via een mailing. Deze mailing bevatte een brochure met uitleg voor starters en een uitnodiging om mij alvast te registreren."

Waarom heeft u zich geregistreerd?

"De brochure, die een aantal dingen degelijk uitlegt, en een bezoek aan de websites die vermeld werden gaf mij de indruk dat dit een degelijke organisatie is die zijn leden correct wil informeren. En informatie kan men nooit genoeg hebben! Ik zie dit ook als een mogelijkheid om mijn netwerk uit te breiden."

Waarom zijn kmo’s uw gewenste doelgroep?

"Door de jaren heen heb ik ondervonden dat kmo-bedrijfsleiders eenzame mensen zijn. Het is voor hen niet altijd makkelijk om een klankbord te vinden en zo ideeën af te toetsen. Ook praktische informatie vinden, die de toets der realiteit heeft doorstaan, is niet eenvoudig. Hier bovenop komt dan nog dat zij niet altijd de tijd en het budget hebben om op cursus te gaan, of om grote consulting kantoren binnen te halen. Het is daarom dat wij deze diensten willen aanbieden.

Door gebruik te maken van experts, met jaren lange ervaring, die op een praktische manier hun kennis kunnen overdragen, willen bij bedrijven helpen om succesvol te blijven/worden.  Bovendien doen wij dit bij de klant op de momenten die hem schikken. Zo kan dit concreet op hun situatie toegespitst worden en gebruiken we de beschikbare tijd optimaal."

We wensen Rudi veel succes met zijn bedrijf en ook met de posts op onze website.

Furbo-Rectangle_Updated.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials